Шукати в цьому блозі

понеділок, 6 квітня 2020 р.

Домашні завдання з 7 по 10 квітня 2020 року


Домашні завдання з 7 по 10 квітня 2020 року

7 квітня 2020 року
Онови здоров’я, 5-А та 5-Б класи(5-В – 09.04)
1.             Опрацювати §22. Якщо виникла пожежа – стор.122.
2.             Усно розв’язати ситуаційні завдання 1, 2 на стор.132-133 підручника
3.             Для допитливих:  підготувати доповіді на тему (на вибір):
-шо робити, якщо заблукали в лісі або полі.?
-що робити, якщо потрапили в грозу?
-що робити ,якщо потрапили під завал?
4. переглянути художній фільм – комедію «Один вдома»

Основи здоров’я, 7-мі класи

1.                  Опрацювати параграф 26. Види підліткових компаній – стор. 130
2.                  Опрацювати запитання для обговорення – стор.133 підручника
3.                  Для допитливих: на вибір
-          Скласти тези «Мій ідеал в житті»
-          Скласти соціальний портрет компанії, членом якої ти є


8 квітня 2020 року

Біологія, 6 – А клас (6 – Б клас – 09.04.2020р.)
1.      Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини -підсумувати знання – стор.211-212 підручника.
2.      Переглядати онлайн - уроки з біології (6 клас) щопонеділка та четверга на телеканалах NewsOne та Піксель – початок о 10 годині -урок біології 4.
Основи здоров’я, 8-А клас (8-Б клас – 09.04.2020 р.)

1.      Опрацювати параграф 26 – стор.163-166. Як не стати жертвою торгівлі людьми .Проблеми дитячої бездоглядності і безпритульності
2.      Виконати вправи на стор.57-58 зошита
3.      Для допитливих ( на вибір)
-          Створити мультимедійну презентацію на одну з тем:
-          Безпритульних і бездоглядних дітей не може бути
-          Загроза тероризму

Індивідуальне навчання
Петрук Назар
Основи здоров’я
1.      Опрацювати параграф 23 на стор.153. Людина в автономній ситуації
2.      Дати відповіді на запитання в кінці параграфу

Омельчук С.
Біологія
1.      Земноводні та плазуни .Загальна характеристика класів .Різноманітність.
2.      §45, 48

9 квітня 2020 року
Основи здоров’я, 6-ті класи
1.      Опрацювати параграф 26 – стор. 146-151
2.      Виконати вправи на стор.53 зошита
3.      Виконати практичну роботу №19-стор.54 зошита.
4.      Для допитливих
-Відгадайте загадки про небезпечні предмети побуту:
У носатого Івана
Одежина дерев’яна.
 Він у чистім полі ходить
І по ньому носом водить.
Не стрижений, не чесаний –
Гострим ножем затесаний.

Що воно за свинка?
Невеличкий зріст,
Із заліза спинка,
Із конопель хвіст?

Дерев’яні хлопці
Лежать у коробці.
Коли з ними граються,
То вогнем займаються
-          Створити агітаційну листівку на одну з тем( на вибір):
Бережи воду
Будь обережним удома
Мій дім – моя фортеця

10 квітня 2020 року
Біологія , 6-ті класи
1.    Розробити міні проект «Значення рослин в природі та житті  людини

Основи здоров’я, 9-ті класи
1.    Опрацювати  параграф 22 стор.108. Цінність родини. Готовність до сімейного життя.
2.    Виконати вправи – стор. 46 – 47 зошита.
3.    Для допитливих – вправа «Щаслива сім’я» - проектування особливостей майбутньої сім’ї

Індивідуальне навчання
Ващенко Є.
Природознавство
1.      Клас Птахи, загальна характеристика птахів. Значення птахів у природі та житті людини
2.      Опрацювати параграф 52

Немає коментарів:

Дописати коментар