Шукати в цьому блозі

четвер, 12 березня 2020 р.

для учнів домашні завдання на час карантинних заходів з заходів


Домашні завдання для учнів на час карантинних заходів                  12 березня 2020 року
Біологія , 6 – Б клас
1.      Опрацювати §40. Плауни та хвощі-стор.177. Звернути увагу на те, що у життєвому циклі цих рослин, на відміну від мохів, переважає нестатеве покоління – спорофіт.
2.      Виконати завдання після параграфа.
3.      Засвоїти терміни: плауни, хвощі, заросток, спороносний колосок.


Основи здоров’я, 6-ті класи
1.      Опрацювати §23. Конструктивне розв’язання конфліктів та §24. Як владнати конфлікт – стор. 135 – 140.
2.      Виконати завдання в зошиті – стор. 47 – 49 , вправи 1 – 5.
3.      Практична робота №18 , стор.49 – 50
4.      Опрацювати терміни: конфліктогени – слова або дії, які провокують конфлікт; ескалація конфлікту – це ключова, найнапруженіша його стадія, коли відбувається загострення  всіх суперечностей між його учасниками.
5.      Перегляд мультфільму «Конфлікт» ( СРСР, 1983 рік) про сварку між сірниками, яка виникла з безглуздого, дріб’язкового приводу та переросла в суцільну бійку і  закінчилася плачевно.

             Основи здоров’я, 8-Б клас

1.      Опрацювати §§21 – 23. Екологічна безпека (проблеми чистої води, чистого повітря,  чистої Землі).
2.      Виконати вправи в зошиті – стор.50 -52.
3.      Прослухати пісню «Як у нас на Україні» та композицію «Мрії дельфіна».
4. Терміни: екологічна безпека, пестициди, озонові діри, парниковий ефект, меліорація, кислотні дощі.
5.Для допитливих: підібрати прислів’я та цитати про чистоту навколишнього

Основи здоров’я, 5-В клас
1.      Опрацювати §20. Спілкування з однолітками – стор 110 – 114  інстру
2.      Виконати вправи в зошиті – стор.44 - 47



13            березня 2020 року
Біологія, 6-ті класи
1.      Опрацювати § 41. Папороті. – стор. 181
2.      Підготувати усну відповідь на питання 2 після параграфа.
3.      В робочому зошиті -   стор . 52 – 53 виконати : вправа 5 – лабораторне дослідження, вправи 6 – 8.
4.      В зошиті для лабораторних робіт – стор.5 виконати практичну роботу №3 – порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних( квіткових) рослин – згідно інструкції.
5.      Для допитливих: коли і де можна знайти квітку папороті.

Основи здоров’я, 9-ті класи
1.      Повторити §§ 10 – 12.
2.      Виконати проекти на тему «Самовиховання» або «Дослідження ринку праці»


Індивідуальне навчання
Ващенко  Євгеній
Природознавство
Тема. Земноводні та  Плазуни.
Представники Земноводних – жаби, ропуха, тритон. Спосіб життя пов’язаний із суходолом та водним спередовищем. При розмноженні ікру відкладають у воду.
Представники Плазунів – ящірка, вуж, гадюка, черепаха, крокодил

Немає коментарів:

Дописати коментар