Домашні
завдання для учнів на час карантинних заходів 12 березня 2020 року
Біологія , 6 – Б клас
1.
Опрацювати §40. Плауни та хвощі-стор.177. Звернути увагу на те, що у життєвому
циклі цих рослин, на відміну від мохів, переважає нестатеве покоління –
спорофіт.
2. Виконати завдання після
параграфа.
3. Засвоїти терміни:
плауни, хвощі, заросток, спороносний колосок.
Основи здоров’я, 6-ті класи
1.
Опрацювати §23.
Конструктивне розв’язання конфліктів та §24. Як владнати конфлікт – стор. 135 –
140.
2.
Виконати завдання в
зошиті – стор. 47 – 49 , вправи 1 – 5.
3.
Практична робота №18 ,
стор.49 – 50
4.
Опрацювати терміни:
конфліктогени – слова або дії, які провокують конфлікт; ескалація конфлікту –
це ключова, найнапруженіша його стадія, коли відбувається загострення всіх суперечностей між його учасниками.
5.
Перегляд мультфільму «Конфлікт»
( СРСР, 1983 рік) про сварку між сірниками, яка виникла з безглуздого, дріб’язкового
приводу та переросла в суцільну бійку і
закінчилася плачевно.
Основи здоров’я, 8-Б клас
1. Опрацювати §§21 – 23.
Екологічна безпека (проблеми чистої води, чистого повітря, чистої Землі).
2. Виконати вправи в зошиті
– стор.50 -52.
3. Прослухати пісню «Як у
нас на Україні» та композицію «Мрії дельфіна».
4. Терміни: екологічна
безпека, пестициди, озонові діри, парниковий ефект, меліорація, кислотні дощі.
5.Для допитливих:
підібрати прислів’я та цитати про чистоту навколишнього
Основи здоров’я, 5-В клас
1. Опрацювати §20.
Спілкування з однолітками – стор 110 – 114 інстру
2. Виконати вправи в зошиті
– стор.44 - 47
13
березня 2020 року
Біологія, 6-ті класи
1.
Опрацювати § 41.
Папороті. – стор. 181
2.
Підготувати усну
відповідь на питання 2 після параграфа.
3.
В робочому зошиті - стор .
52 – 53 виконати : вправа 5 – лабораторне дослідження, вправи 6 – 8.
4.
В зошиті для лабораторних
робіт – стор.5 виконати практичну роботу №3 – порівняння будови мохів,
папоротей та покритонасінних( квіткових) рослин – згідно інструкції.
5.
Для допитливих: коли і де
можна знайти квітку папороті.
Основи здоров’я, 9-ті класи
1. Повторити §§ 10 – 12.
2.
Виконати проекти на тему «Самовиховання»
або «Дослідження ринку праці»
Індивідуальне навчання
Ващенко Євгеній
Природознавство
Тема. Земноводні та
Плазуни.
Представники Земноводних – жаби, ропуха, тритон. Спосіб життя пов’язаний із
суходолом та водним спередовищем. При розмноженні ікру відкладають у воду.
Представники Плазунів – ящірка, вуж, гадюка, черепаха, крокодил
Немає коментарів:
Дописати коментар