Основи здоров’я ,
5-А та 5-Б класи
( 5-В клас – 19. 03. 2020 р.)
1.
Повторити §15 – стор.58 . Безпека спілкування в інтернеті.
2.
Виконати вправи в зошиті – стор.46-47.
Основи здоров’я, 7 -мі класи
1.
Опрацювати §23 –
Соціальна безпека населеного пункту -
стор.116 та §24 – Клініки,
дружні до молоді – стор.121
2.
В зошиті виконати завдання на стор.49.
3.
Виконати практичне завдання №14 – стор.51
18 березня
2020 року
Біологія, 6-А клас
(6 – Б клас – 19. 03. 2020 р.)
1.
Опрацювати §42 – Голонасінні
– стор.186.
2.
Усно виконати завдання на
стор.189 підручника.
3.
В зошитах виконати вправи
1 – 3, 5 – стор.54.
4.
Виконати завдання для
лабораторного дослідження – стор. 54.
5.
Для допитливих.
Підготувати повідомлення про значення голонасінних у природі та їх
біорізноманіття.
Основи здоров’я,
8 – А клас
(8 – Б клас – 19. 03. 2020 р.)
1.
Опрацювати параграф 24.
Закони і правоохоронні органи України – стор. 150 та параграф 25. Правова
відповідальність неповнолітніх – стор.156
2.
В зошиті виконати вправи
на стор.52 – 55
Для допитливих. Скласти
ситуаційні задачі з теми
1. Індивідуальне навчання
Петрук Н.
Природознавство
1.
Опрацювати параграф
38.Чинники середовища життя на планеті Земля – стор.162.
2.
Дати відповіді на вправи
(усно) – стор.166 підручника
Омельчук С.
Біологія
1. Ознайомитися із
представниками класу Кісткові риби, їх загальною характеристикою, охороною та
розведенням риб – пароаграфи43 – 44
2. Основні представники: річкові
риби - окунь, карась, сазан, сом, щука
та інші; морські – оселедець, кілька, тріска, хек та інші.
19 березня
2020 року
Основи здоров’я, 6-ті класи
1.
Опрацювати §25 .Підліткові
компанії – стор.142
В зошиті виконати вправи на стор.51
2.
Для допитливих. Розв’язати
кросворд на стор.52 в зошиті. Виконати інтернет – завдання:
Interactive.ranok .com.ua.
20 березня
2020 року
Біологія, 6-ті класи
1 .Опрацювати §43 .Покритонасінні
2. Виконати вправу 6 в зошиті та вправу 7.
3. Готувати міні проект «Значення рослин в природі та
житті людини»
Основи здоров’я, 9-ті класи
1.
Опрацювати параграф 21.
Стосунки та рівні спілкування – стор 99. Звернути увагу на навички ефективного
спілкування – стор. 100 (читати до статті «Стосунки з однолітками і дорослими»).
2.
В зошиті виконати вправи
1 – 3
3.
Для допитливих:
підготувати перелік рекомендованих для перегляду кінофільмів чи мультфільмів,
сюжети яких демонструють ефективні міжособистісні стосунки.
Індивідуальне навчання
Омельчук С.
Основи здоров’я
1.
Правова відповідальність
неповнолітніх. Органи охорони правопорядку – параграф 25 – стор.156.
2.
Опрацювати терміни:
-неповнолітні – особи,
яким не виповнилося 18 років;
-правопорушення – вчинки людей,
що порушують Конституцію держави, її закони;
-відповідальність –
визначені законом дії стосовно порушників
- види правопорушень –
дисциплінарні, цивільно-правові, адміністративні, кримінальні.
Немає коментарів:
Дописати коментар